Retourbeleid

 

1. Meld je retour: Indien de artikelen na aflevering van een bestelling niet naar wens zijn, dan dien je dit binnen 14 dagen na levering te melden bij Praktijk Flowersz. Stuur een e-mail naar praktijkflowersz@outlook.com met het ordernummer van de bestelling en om welk(e) artikel(en) het gaat. 

2. Verstuur de retouren naar Praktijk Flowersz. Het retourartikel moet binnen 14 dagen na aflevering in de originele verpakking aan ons teruggestuurd worden, de carddeckdoos ongeopend, niet gebruikt en zonder beschadigingen. Zorg voor een goed beschermende verpakking. De verzendkosten van het retourneren zijn voor rekening van de klant en geschiedt op eigen risico van de klant. Praktijk Flowersz is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen. Wij adviseren daarom het pakket met track en trace en/of verzekerd te verzenden, zodat je bij verlies of beschadiging van het pakket een beroep kunt doen op het transportbedrijf. Raakt een product kwijt of komt het niet aan, dan moet je zelf met de verzendservice contact opnemen en naar een oplossing zoeken.

Retouradres:

Praktijk Flowersz retouren

Nachtegaalstraat 177

5932 CC Tegelen

 

3. Zodra we de artikelen in goede orde hebben ontvangen (ongeopend en zonder beschadigingen), wordt het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten en retourkosten) binnen 5 werkdagen op het door jou (voor de betaling) gebruikte rekeningnummer.

 

Heb je een klacht over een product? Neem dan even contact met ons op via praktijkflowersz@outlook.com Wij helpen je graag verder!